بتن ریزی یکپارچه به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع برای اولین بار در کشور

بتن ریزی پیست یخ ایران مال

بتن ریزی پیست یخ ایران مال 

ساخت پیست یخ ایران مال در تمامی مراحل در نوع خود بی نظیر محسوب می‌شد، اما در مرحله بتن ریزی رکوردی زدیم که برای اولین بار در کشور ثبت شد! ما در پیشگامان تجارت پرنیان موفق شدیم برای اولین بار در ایران 1800 مترمربع بتن ریزی را بدون درز انقطاع و بدون قطع سرد با ضخامت حدود 10 سانتیمتر بدون هیچگونه میکرو ترک، اجرا کنیم. انجام این پروژه عظیم بدون کمک تمامی دست‌اندرکاران، نیروهای توانمند و مهندسی دقیق امکان پذیر نبود.

بخش هایی از این پروژه عظیم که در سرمای زمستان و علیرغم شرایط نامطلوب آب و هوایی انجام گرفت را به روایت تصویر، در ادامه مشاهده می‌فرمایید.

از تک تک افرادی که به هر نحو در به ثمر رسیدن عملیات بتن ریزی نقش داشتند، سپاسگزاریم و بدون شک با وجود این تیم قدرتمند، آینده درخشانی را برای گروه مهندسی بازرگانی پیشگامان تجارت پرنیان در پیش روی خود میبینیم. 

شما می‌توانید بخش های کامل‌تری از این فیلم را در کانال آپارات ما مشاهده کرده یا با مراجعه به شبکه های اجتماعی ما از جمله لینکدین و اینستاگرام از نزدیک با فعالیت های ما آشنا شوید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما همراهان همیشگی هستیم. 

گوشه ای از عملیات بتن ریزی پیست یخ
گوشه ای از عملیات بتن ریزی پیست یخ
گوشه ای از عملیات بتن ریزی پیست یخ
گوشه ای از عملیات بتن ریزی پیست یخ

 

 

 

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.