انتشار خبر ساخت نخستین پیست یخ استاندارد در روزنامه کثیر الاشهروند

ساخت پیست یخ ایران مال در روزنامه شهروند

پوشش خبری ساخت پیست یخ ایرانمال توسط روزنامه شهروند 

ساخت پیست یخ ایرانمال، به عنوان اولین و تنها پیست یخ در ابعاد استاندارد پس از حدود نیم قرن در ایران، خبر مهمی است که روزنامه کثیرالانتشار شهروند به چاپ آن پرداخت. ساخت این پیست که به دست گروه مهندسی پیشگامان تجارت و توسعه پایدار انجام گشته است، چندین سال به طول انجامید. و همین مهندسی های دقیق و مدیریت توانمند در پروژه ساخت پیست یخ مذکور، سبب شد در حال حاضر در پایتخت ایران، صاحب پیست یخی باشیم که از لحاظ ابعاد، همانند آن در خاورمیانه وجود ندارد. 

امید داریم این پیست سبب شود، ورزش های مبتی بر یخ به شکل جدی تری در ایران عزیزمان دنبال شوند. از جمله این ورزشها میتوانیم به هاکی روی یخ، کرلینگ، اسکیت سرعتی، پاتیناژ و اسکیت نمایشی اشاره کنیم. 

ما همراه با شما در ساخت پیست یخ در ابعاد گوناگون، در مجتمع های تجاری-تفریحی هستیم. وجود چنین ویژگی جذابی، افزایش مخاطبان، افزایش درآمد و جلب توجه توریست‌ها را به دنبال دارد. همین امر سبب حرکت به سوی توسعه پایدار میشود، که از از اهداف غایی ما می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید. 

شرکت مهندسی پیشگامان تجارت و توسعه پایدار با در دست داشتن، دانش مهندسی روز دنیا، در خدمت شماست.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.