رضایتنامه از شرکت پتروشیمی شازند در جهت ساخت کپسول گاز اتیلن اکساید

کپسول گاز اتیلن اکساید و رضایتنامه پتروشیمی شازند

افتخاری دیگر برای پیشگامان تجارت و توسعه پایدار 

پیش از این درباره کپسول گاز اتیلن اکساید، شرایط ساخت و نبود این سیلندرها در ایران صحبت کردیم. وجود این سیلندرهای نگهداری اتیلن اکساید برای صنایع پتروشیمی و صنعت نفت و گاز از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل پیشگامان تجارت و توسعه پایدار با همکاری با پتروشیمی شازند و تخصیص دادن تعدادی از این کپسولهای نگهداری به این گروه، افتخاری دیگر افرید. تصویر رضایتنامه این مجموعه بزرگ را در بالای صفحه مشاهده میکنید. 

بیش از پیش خرسنیدیم که با تلاش و یاری نیروی توانمند ایرانی توانستیم چنین افتخاری بیافرینیم. این نظرات مثبت سبب میشود که ما به راه خود ایمان بالاتری داشته باشیم و در راستای جاوید کردن نام ایران و تولیدات داخلی بکوشیم. اگر دوست دارید درباره این کپسول های نگهداری بیشتر بخوانید سری به این مقاله بزنید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید همه روزه با متخصصان ما تماس فرمایید. شماره تماس های ما در پایین این صفحه موجود است.

نیاز به وجود کپسول گاز اتیلن اکساید را در این پست اینستاگرامی توضیح داده‌ایم. با سر زدن به شبکه های اجتماعی ما در این باره اطلاعات بیشتری کسب کنید. همچنین رضایتنامه سایر سازمان هایی که افتخار همکاری با آنها را داشته‌ایم، در این صفحه موجود می‌باشد. 

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.