تولید سیلندرهای نگهداری گاز اتیلن اکساید

تولید سیلندر اتیلن اکساید توسط شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار 

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، تولید سیلندر اتیلن اکساید قبل از دهه 90، توسط کشورهای خارجی صورت می‌گرفت. اما با اعمال تحریم ها علیه ایران، بازرگانی این سری از محصولات به مشکل برخورد. خوشبختانه در این شرایط شرکت مهندسی بازرگانی پیشگامان تجارت و توسعه پایدار با تکیه بر توان نیروی قدرتمند ایرانی و علم و تکنولوژی روز دنیا توانست این کپسول ها را در کشور عزیزمان طراحی و تولید نماید. 

کاربرد گاز اتیلن اکساید در ایران بیشتر مربوط به استریل کردن تجهیزات پزشکی یک بار مصرف از جمله کیسه‌های خونی، سر سرنگ، لوازم موردنیاز در دیالیز و … میشود. خرسندیم که طی مدت فعالیت در این حوزه تجربه همکاری با نام های آشنایی همچون سها طب، سازمان تجهیزات پزشکی هلال احمر ایران و سوپا طب را داشته ایم. همچنین از دیگر سازمان ها و صنایع تولیدی که تجربه همکاری با آنان در رزومه ما می‌درخشد، میتوان به مجموعه هایی ازقبیل پارس سرنگ، سهل گستران درمان، حیات ارومیه، سلامت گستران پردیس پارت و فاخرگام اشاره کرد.

مفتخریم که در تمامی دوران ساخت این سیلندرهای نگهداری گاز اتیلن اکساید حتی یک اشتباه و خطا رخ نداده است و توانسته ایم پاسخگوی نیاز جامعه پزشکی میهن عزیزمان باشیم. شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به این مقاله مراجعه فرمایید. 

در لینکدین و اینستاگرام به ما بپیوندید.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.