اجرای شبکه میلگرد Top

مش گذاری پیست یخ

مش گذاری پیست یخ ایران مال 

ایجاد شبکه مش، مش گذاری پیست یخ، جهت لوله گذاری زیر سطحی قبل از بتن ریزی

گرچه این عملیات در زمستان و در آب و هوای نامساعد انجام شد، اما تیم پیشگامان تجارت با ایجاد یک چادر گرمایشی به ابعاد 2000 مترمربع، که در نوع خود منحصر به فرد محسوب می‌شود، از تعطیلی کار و عملیات جلوگیری کرد. تصاویری از این شبکه میلگرد را در ادامه مشاهده میفرمایید. جالب است بدانید مرحله پس از قراردادن این میلگردها، بتن ریزی یکپارچه بود، که از جمله آخرین مراحل زیرسازی جهت ساخت یک پیست یخ استاندارد است. 

مش گذاری پیست یخ
ایجاد شبکه مش پیست یخ

 

پیست یخ ایران مال که تنها پیست استاندارد ایران محسوب میشود، در بازار بزرگ ایران و در اتوبان خرازی واقع شده است. اگر علاقه مند هستید درباره مراحل ساخت این پیست که میتواند میزبان انواع بازی ها و ورزش های مبتنی بر برف و یخ باشد، بدانید، پیشنهاد میکنیم سری به این مقاله بزنید. از جمله ورزش ها و تفریحاتی که امکان انجام آن ها روی پیست یخ ایران مال وجود دارد، میتوان به کرلینگ، هاکی روی یخ، کارتینگ یخی، اسکیت نمایشی (فیگور اسکیتینگ)، پاتیناژ و اسکیت سرعتی اشاره کرد. 

از طریق لینکدین و اینستاگرام میتوانید با فعالیت های ما بهتر آشنا شوید. 

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.