اهمیت پکیج‌های فرآوری آب در آینده

پیشگامان تجارت و توسعه پایدار با تجربه دو دهه در حوزه تامین پکیج‌های فیلتراسیون در پساب صنعتی فعال است.

دسترسی به آب سالم برای جهان به یک چالش بزرگ تبدیل‌شده است. ۷۵ درصد بدن انسان و ۷۱ درصد جهان از آب تشکیل‌شده که ازاین‌رو اهمیت این مایع حیات را چند برابر می‌کند. از روی دیگر بیشتر صنایع برای فعالیت‌های خود به آب نیازمند می‌باشند.
امسال ششمین دوره نمایشگاه Arab Water در شهر ابوظبی- دبی برگزارشده است، در این مقاله به بررسی این نمایشگاه و تصفیه آب می‌پردازیم، لطفاً با ما همراه باشید.

ابوظبی میزبان فیلتراسیون آب در خاورمیانه

نمایشگاه Arab Water فعالان حوزه‌ تصفیه آب را به‌منظور یافتن راه‌حل‌های موجود برای فرآوری آب پاک و بهداشتی در جهان رای ساختن فردایی بهتر گردهم آورده است؛ این رویداد که به مدت سه روز در چند روز گذشته در ابوظبی برگزار شد، بستری برای رهبران فعال صنعت تصفیه آب و فیلتراسیون فراهم کرد تا تلاش‌های مشترکی را برای حفظ آب و شناسایی امیدوارکننده‌ترین فرصت‌های نوآوری و رشد سریع‌تر آن انجام دهند.

تأمین پکیج فیلتراسیون

همیشه در اختیار داشتن پکیج فیلتراسیون باکیفیت برای صنایع  از قبیل کشاورزی برای فیلتر کردن املاح، آب و فاضلاب شهری، پتروشیمی و معادن، بسیار بااهمیت بوده است.

انتقال آب از خلیج فارس به شهرهای ایران

در اختیار داشتن آب قابل‌شرب برای حیات انسان لازم و ضروری میباشد، به‌طوری‌که به علت وجود خشکسالی در ایران به جهت تأمین آب آشامیدنی برای چندین شهر ایران، مسیری طولانی به تعداد چندین خط لوله مختلف احداث شده است. این خطوط شامل خط نخست به طول ۸۲۶کیلومتر و ظرفیت سالانه ۱۸۰ میلیون مترمکعب از مبدا خلیج‌فارس به شهرهای گل‌گهر و مس سرچشمه، برای خط دوم به شهرهای کرمان و یزد و سومین خط شامل انتقال آب به طول ۹۱۰–۱۰۸۰ کیلومتر از تنگه‌هرمز به استان اصفهان به حجم ۸۰۰ میلیون لیتر اجرا شده است. این پروژه که در اواخر سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید، حجمی نزدیک به ۳۰ میلیون مترمکعب را برای استان کرمان تامین کرده و از تجهیزات آب‌شیرین‌کن برای آن استفاده شده است.

پیشگامان تجارت فعال در حوزه فیلتراسیون

شرکت مهندسی پیشگامان تجارت و توسعه‌پایدار با در اختیار داشتن دانش و تجربه دو دهه فعالیت در حوزه تأمین پکیج‌های فرآوری آب ، همچنین با شناخت برندهای مطرح و با کیفیت جهانی در این حوزه شامل پکیج های اسمز معکوس ، و تصفیه پساب صنعتی ، آماده مشاوره و خدمت‌رسانی به کارفرمایان محترم کشور است.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.