گواهینامه عضویت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار در سندیکای شرکتهای تاسیساتی و صنعتی ایران

سندیکای شرکتهای تاسیساتی

عضویت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار در سندیکای شرکتهای تاسیساتی و صنعتی ایران

 

شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار با توجه به اینکه موفق به دریافت صلاحیت پیمانکاری از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران شده بود، در پاییز سال 1397 موفق به دریافت گواهی عضویت سندیکای شرکتهای تاسیساتی و صنعتی ایران شد. این دستاورد بزرگ را به تک تک افراد زحمتکش و ایثارگر این گروه مهندسی و بازرگانی تبریک عرض می‌نماییم. پیش نیاز دریافت صلاحیت پیمانکاری، تجربه پیمانکاری پروژه های گوناگون است. که با توجه به پیمانکاری این شرکت در پروژه های مختلفی مانند ساخت پیست یخ ایران مال و … این امر میسر گشت. 

جالب است بدانید سندیکای شرکتهای تاسیساتی و صنعتی ایران، در سال 1340 بنا نهاده شد و امروزه با سابقه بیش از 60 سال، شامل کمیته‌های گوناگونی از جمله کمیته آب و فاضلاب، نفت و گاز، تجهیزات و نگهداری، انرژی های تجدید پذیر، تهیه و نصب تجهیزات صنعتی و … می‌شود. 

باعث افتخار است که ما موفق به دریافت این گواهینامه معتبر گشتیم، همچنین شما عزیزان میتوانید سایر گواهینامه‌های این شرکت مهندسی بازرگانی را در این بخش مشاهده کرده و جهت ارتباط نزدیک تر با ما، از طریق شبکه های اجتماعی مانند لینکدین و اینستاگرام اقدام بفرمایید. 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.