کنترلرها، راه ارتباطی ما و ماشین‌ها

کنترلر

کنترلر، از دیگر تجهیزات مهم یک پکیج تبریدی

فهمیدن زبان واحدهای تبریدی عظیم الجثه که کار خنک سازی را بر عهده دارند، غیر ممکن میشد اگر کنترلرها وجود نداشتند. در اصل آنچه به ما کمک میکند متوجه شویم سیستم از لحاظ دما، فشار، جریان متناوب در موتور و به طور کلی کارآیی، صحیح عمل میکند یا خیر، کنترل کننده های یکپارچه هستند. امروز به بررسی یکی از انواع آن میپردازیم که ساخت شرکت فنلاندی کول تک بوده و با نام Cooltech Unicool I ارائه می‌شود. این شرکت دانش محور فنلاندی در راستای تهیه و تولید پکیج های تبریدی و لوازم موردنیاز برای ارتقا این پکیج ها فعالیت میکند. در این باره در لینکدین پیشگامان تجارت و توسعه پایدار، نوشته های مفیدی خواهید یافت. اما در ادامه با ما همراه باشید تا بررسی کنیم چرا به یک کنترلر نیاز داریم.

نمایی از یک کنترلر
                   نمایی از یک کنترلر

چرا به یک کنترلر برای سیستم خود نیاز داریم؟

از ویژگی های این کنترلر، قابلیت نظارت به آن از طریق تلفن همراه یا تبلت است. بنابراین حتی وقتی در محیط تولیدی حضور ندارید میتوانید از عملکرد صحیح کمپرسورها و چیلرها اطمینان حاصل کنید. جالب است بدانید کنترل کننده یونی کول یک، از نرم افراز مخصوص زیمنس بهره میبرد و قابل برنامه ریزی است. بنابراین داده های گسترده ای که توسط این دستگاه جمع آوری میشود، میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل، کمک کند تا عیوب سیستم را سریعتر بیابیم و به حل آن بپردازیم. همچنین با سیستم هشدار منحصر به فرد خود، به حفظ سلامت نیروی انسانی و تجهیزات در موقعیت های اضطراری کمک شایانی میکند.

به زبان ساده کنترلرها، مترجم میان ما و ماشین‌ها هستند، چرا که سبب میشوند زبان ماشین برای ما آسان و قابل فهم شود، به گونه ای که اپراتورها بتوانند بدون آموزش خاصی، داده‌ها را دریافت و آنالیز کنند. این پروسه به نظارت هرچه بیشتر شما، بر کارکرد صحیح سیستم و تجهیزات کمک میکند. از طریق این لینک میتوانید به مقالاتی درباره سایر تجهیزات کول تک، که شرکت ما توانایی تهیه آنها را دارد، دسترسی داشته باشید.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.