کسب نخستین مدال طلای اینلاین هاکی کشورمان در رقابتهای آسیایی

کسب نخستین مدال طلای اینلاین هاکی کشورمان در رقابتهای آسیایی

نخستین مدال طلای اینلاین هاکی تیم ملی ایران 

تیم ملی اینلاین هاکی آقایان کشورمان افتخاری جاویدان آفرید. این تیم با کسب پیروزی 6-1 در برابر ژاپن خوشرنگ ترین مدال تاریخ این رشته را برای کشورمان به ارمغان آورد. این اتفاق ورزشی که در شهریور 97 به وقوع پیوست را در وبسایت خبر ورزشی بخوانید.

اما شما تا چه اندازه با این ورزش آشنایی دارید؟ در ادامه به بررسی ورزش اینلاین هاکی می‌پردازیم و با قوانین و نوع انجام این بازی ورزشی آشنا می‌شویم. 

اینلاین هاکی چیست و چگونه انجام می‌گردد؟

اینلاین هاکی یک رشته ورزشی تیمی است که از حضور 5 بازیکن در هر تیم تشکیل شده. یکی از این افراد دروازه بان بوده و 4 نفر دیگر وظیفه جا به جا کردن توپ و رساندن آن، به دروازه تیم مقابل را دارند. هاکی به طور کلی ورزش سخت و خشنی بوده و برای انجام آن، لازم است از وسایل ایمنی استفاده شود. از جمله این وسایل میتوان به کلاه ایمنی، زانو بند، مچ بند و آرنج بند اشاره کرد. تفاوت بازی اینلاین هاکی با هاکی روی یخ در زمین بازی این دو رشته است. اینلاین هاکی یا اسکیت هاکی به وسیله کفش های مخصوصی روی زمین های لغزنده‌ای انجام میشود و قوانینی تقریبا مشابه با ورزش هاکی روی یخ دارد.

تیم ملی اینلاین هاکی


پیش از تاسیس پیست هاکی روی یخ ایران مال که در بزرگراه خرازی واقع شده است، مشتاقان رشته ورزشی هاکی، باید این ورزش را به شکل اینلاین هاکی دنبال می‌کردند. چرا که زیرساخت مناسبی برای تجربه واقعی هاکی روی یخ در ایران وجود نداشت. این دستاورد بزرگ را به تمامی فعالان این عرصه و خصوصا بازیکنان تیم ملی اینلاین هاکی تبریک می‌گوییم. پیشگامان تجارت و توسعه پایدار، به عنوان اولین و تنها سازنده یک پیست هاکی روی یخ استاندارد در ایران، امیدوار است چنین اتفاق هایی را بیشتر شاهد باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره شرایط و چگونگی ساخت یک پیست هاکی روی یخ به این صفحه سر بزنید. همچنین شما می‌توانید هر روز از ساعت ۹ تا ۵ با مشاورین متخصص ما تماس گرفته و سوالات خود را در زمینه احداث پیست هاکی روی یخ مطرح فرمایید.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.