پارک برفی چیست؟

پارک برفی

استفاده از پارک برفی در تمامی فصل های سال تجربه ای بسیار رویایی است که شاید در سال های گذشته برای مردم غیرقابل درک و باور بوده اما امروزه در بسیاری از کشورهای دنیا اعم از سردسیر و گرمسیر ساخته و در حال بهره برداری است. همچنین به جرات می توان گفت که از جاذبه های گردشگری بسیار مهم بخصوص در کشورهای گرمسیر می باشد.

 

پارک برفی چیست

 

بزرگترین پارک برفی جهان کدام است؟

از سال 2 هزار میلادی به بعد، این پارک ها در کشورها و شهرهای مختلفی ساخته شده که Whistler Blackcomb با 40 هکتار وسعت در کانادا، به عنوان بزرگترین پارک برفی در دنیا شناخته شده است.
وسعت این پارک به قدری زیاد می باشد که می گویند از فضا قابل رویت است.

 

آیا کودکان امکان استفاده از این پارک را دارند؟

کودکان کمتر از 3 سال، امکان استفاده از پارک برفی را ندارند و کودکان بالای 3 سال بهتر است با همراهی بزرگسالان از این پارک استفاده کنند.

 

در پارک برفی چه تفریحاتی می توانید انجام دهید؟

در پارک های برفی هر رویای زمستانه ای در هر فصلی از سال، امکانپذیر است. ازجمله ساخت آدم برفی، برف بازی و مسابقه پرتاب برف، اسکی روی برف، سورتمه سواری، کارتینگ روی یخ و کافه و رستوران های متنوع ،… .

 

پارک برفی

 

دمای این پارک ها چقدر است؟

برای اطمینان از ذوب نشدن برف در پارکهای برفی، همیشه دمای منفی 5 درجه سانتیگراد حفظ می شود.

شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار با افتخار اعلام می کند که اولین پیست یخ استاندارد در ایران، در مجموعه ایرانمال را احداث و راه اندازی کرده و توانایی طراحی و ساخت مجموعه هایی از این دست را باکمک تیم مهندسی خود و شرکای بنام خارجی ، دارا است.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.