حضور سفیر سوئیس در پیست هاکی روی یخ ایرانمال

سفیر سوئیس به دعوت کاپیتان تیم ملی در پاتیناژ هاکی روی یخ ایران‌مال اسکی رفت. پیست یخ ایران‌مال نخستین پیست هاکی روی یخ استاندارد در ایران است که بعد از انقلاب در ایران توسط شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار ساخته شد.

حضور افراد سرشناس در پیست هاکی روی یخ ایرانمال

پیست هاکی روی یخ ایرانمال از زمان افتتاح، میزبان بزرگان و سرشناسان بسیاری بوده. باعث افتخار است که اعلام بداریم یکی از این افراد سفیر کشور سوئیس بوده است. این پیست برفی در بازار بزرگ ایران یا ارانمال واقع شده. می‌توان برای ورزش‌های برفی گوناگونی اعم از هاکی روی یخ، پاتیناژ، اسکیت سرعت و کرلینگ از این پیست بهره برد. سازنده پیست هاکی روی یخ ایرانمال شرکت مهندسی پیشگامان تجارت و توسعه پایدار می‌باشد. این شرکت دانش بنیان از اردیبهشت ماه 1395 به مدت سه سال مشغول ساخت این پیست براساس پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها بوده است. پیشگامان تجارت، اولین شرکتی است که موفق شده پس از حدود نیم قرن در ایران، یک پیست استاندارد بسازد. ابعاد این پیست موردتایید کمیته المپیک می‌باشد. 

سفیر سوئیس برای هاکی به ایران مال آمد

پیست پاتیناژ ایرانمال چندی پیش میزبان سفیر سوئیس بود. این حضور به دعوت کاپیتان تیم ملی هاکی روی یخ ایران اتفاق افتاد. در جریان این دیدار، بازی دوستانه‌ای نیز صورت گرفت. یکی از تصاویر این رویداد را در ادامه مشاهده می‌فرمایید. مسروریم که اعلام کنیم ساخته شدن پیست پاتیناژ بازار بزرگ ایران، سبب شد بانوان ورزشکار که مشغول به انجام رشته هاکی یا پاتیناژ هستند، فضایی آرام و مناسب را برای تمرین بیابند. بانوان هاکی باز یا پاتیناژ کار امروزه با وجود پیست هاکی ایرانمال، می‌توانند با تمرکز و جدیت بیشتری به انجام تمرینات خود بپردازند. امید است که ایجاد این زیرساخت سبب شود هم در رشته آقایان و هم بانوان در عرصه رقابت‌های ورزشی جهانی، شاهد درخشش جوانان ایرانی باشیم.

 هاکی روی یخ تهران در بزرگراه خرازی واقع شده است. این پیست هاکی که نمونه آن در کشور وجود ندارد، امروزه در ساعات مشخصی پذیرای عموم افراد است. 

 

منبع: ایجیگا

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.