چرا به کاندیشن مانیتورینگ نیاز داریم؟

کاندیشن مانیتورینگ

کاندیشن مانیتورینگ از نمایی نزدیک‌تر

تا به امروز درباره پایش وضعیت(کاندیشن مانیتورینگ) در جهت افزایش عمر و کارایی آنها بسیار سخن گفته ایم. نمونه هایی از این مطلب را میتوانید در لینک های زیر مشاهده بفرمایید:
پایش وضعیت (cm) چیست 
اما همانطور که بزرگان گفته اند، یک تصویر به جای هزاران کلمه صحبت میکند؛ شما را دعوت میکنیم به تماشای ویدیو زیر، که به بررسی دقیق تر و دلایل نیاز صنایع به این موضوع بهتر و عمیق تر میپردازد. از طریق اکانت آپارات این مجموعه میتوانید به ویدیوهایی که نشانگر شاخه های گوناگونی از فعالیت ماست، دسترسی داشته باشید.

چرا به پایش وضعیت(CM) نیاز داریم؟

شاید شنیده باشد هر کجا آب باشد، حیات همانجاست! این امر را در پلنت های صنعتی و خطوط تولیدی میتوان این گونه بیان کرد که هرجا تجهیزات صنعتی وجود داشته باشد، پایش وضعیت(CM) هم آنجاست! به زبان ساده تر، به عنوان مثال، در تجهیزات دوار، هربار گردش، با ایجاد گرما و اصطکاک، سبب ایجاد فشار مضاعفی میشود که این فشار با توجه به پیچیده بودن طراحی قطعات در طولانی مدت ممکن است باعث خرابی و خساراتی گردد.
ما با بکارگیری دستگاه‌هایی همانند کنترل سنج ارتعاشات و رصد دائمی تجهیزات و بررسی تغییرات آنها به افزایش طول عمر این تجهیزات کمک میکنیم. همچنین درنظر داشته باشید که هرگونه خرابی بزرگ در خط تولید به معنای تعطیلی آن بخش و از دست دادن زمان مفید برای تولید است. با انجام به موقع و صحیح CM به دست متخصصین مجرب از وقوع چنین پیشامدی جلوگیری به عمل می ‌آید، لذا در زمان و هزینه شما صرفه جویی خواهد شد.

کاندیشن مانیتورینگ
                   کاندیشن مانیتورینگ

سخن آخر

اگر تاکنون به پلتفرم بزرگ و حرفه ای لینکدین ملحق نشده اید، پیشنهاد میکنیم حتما با ساخت اکانتی در این شبکه اجتماعی به جهان نوینی از روابط کاری و حرفه ای دسترسی پیدا کنید! خوشحال میشویم پس از ساخت اکانت، ما را در این شبکه دنبال کرده و با لایک و کامنت از این گروه مهندسی بازرگانی حمایت فرمایید. همچنین ما در اینستاگرام هم فعال هستیم و با برگزاری مسابقات و چالش های روزانه از همراهی شما عزیزان تقدیر به عمل می آوریم. دنبال کننده ما باشید در این لینک

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.