مربی تیم ملی هاکی روی یخ درباره پیست یخ ایران مال می‌گوید

کریستین مولر

اظهار نظر مربی تیم ملی هاکی روی یخ درباره پیست یخ ایران مال

 کریستین مولر به عنوان مربی تیم هاکی روی یخ ایران پس از اولین بار حضور روی این پیست، بیان می‌کند:

علیرغم سالها تجربه و حضور در پیست های گوناگون در سرتاسر جهان، هرگز پیستی به این زیبایی ندیده‌ام. ما در ایران، نزدیک به نیم قرن از انجام ورزش هاکی روی یخ در یک محیط استاندارد، محروم بودیم. اینکه چنین اظهارنظری را از یک بازیکن قدرتمند و باسابقه می‌شنویم، سبب شادی و غرور ماست.

این امر سبب افتخار و خشنودی تیم متخصصان پیشگامان تجارت و توسعه پایدار به عنوان سازنده و طراح این پیست زیباست. اگر مشتاقید ویدیوهایی را در رابطه با مراحل ساخت پیست هاکی روی یخ ایران مال مشاهده فرمایید، به کانال آپارات ما سر بزنید. 

کریستین مولر به عنوان یکی از بازیکنان درخشان ورزش هاکی روی یخ در سطح جهانی شناخته می‌شود. این بازیکن آلمانی پنج سال سرمربی و کاپیتان تیم ملی آلمان بوده است. و همچنین در کارنامه درخشان خود عنوان قهرمانی جهان را نیز دارد. کریستین مولر در تاریخ 13 اردیبهشت به ایران وارد شد. مولر به عنوان یک نیروی کمکی برای رشته هاکی روی یخ و اینلاین هاکی به ایران دعوت شده است. 

 

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.