سیلندرهای گاز اتیلن اکساید در آخرین ایستگاه پیش از تحویل

سیلندرهای گاز اتیلن اکساید

کار نیکو کردن از پر کردن است

همه این ضرب المثل را شنیده و در زندگی روزمره هم تحقق عینی آن را دیده‌ایم. شاید بهترین مثال برای پروسه تولید سیلندرهای اتیلن اکساید در طی بیش از یک دهه اخیر به دست متخصصین پیشگامان تجارت و توسعه پایدار دقیقا همین مثال باشد. در حقیقت اغراق نیست اگر بیان کنیم بعد از یازده سال فعالیت هنوز هم خود را در عرصه ساخت سیلندرهای نگهداری گاز اتیلن اکساید بی رقیب می دانیم و امید داریم به لطف خداوند و با تلاش نیروهای پرتلاش این امر را همواره ادامه دهیم.

پانزدهمین نوبت ساخت سیلندر اتیلن اکساید

در آخرین روزهای گرم تیر ماه 1401 برای پانزدهمین بار متوالی مشغول انجام تست های مختلف روی این سیلندرها بودیم. همانطور که در ویدیو مشاهده می کنید این تست که توسط آب انجام می گردد، تست هیدرواستاتیک نام دارد. این تست به منظور آگاهی و اطمینان از جوش درست نقاط اتصال بدنه سیلندر صورت می‌گیرد. سیلندرهای 79 کیلویی اتیلن اکساید که پیش از این به شکل مفصل به بررسی ویژگی ها و کاربردهای آن پرداخته ایم و از طریق این لینک به آن دسترسی خواهید داشت، در طی این تست تحت فشار ۳ برابر طراحی قرار می‌گیرد. همانطور که در تصویر پیدا است، ترکیب دانش مهندسی و توان نیروی کار زحمتکش ایرانی سبب شد، سیلندرهای نگهدارنده گاز اتیلن اکساید ساخته شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار از این تست سربلند بیرون آمده و آماده انجام آخرین مراحل پیش از تحویل، شوند.
مشاهده فعالیت ما در شبکه های اجتماعی از قبیل لینکدین و اینستاگرام را از دست ندهید. ما با فعالیت مستمر در این بسترها سعی میکنیم شما را با جنبه های گوناگون از توانمندی این گروه مهندسی بازرگانی در طراحی، ساخت و اجرا آشنا کنیم.

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.