ساخت پیست یخ ثابت و موقت به منظور انجام کلیه رشته های ورزشی و تفریحات

نمونه ای از یک پیست یخ ثابت

پیست یخ موقت

پیش از این درباره ساخت پیست‌ یخ و کاربرد این مکان‌ ورزشی صحبت کردیم. از جمله پروژه‌هایی که در رزومه شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار می‌درخشد، پروژه موفق پیست هاکی روی یخ ایران مال است که البته می‌تواند کاربردهای دیگری از جمله کرلینگ، اسکیت سرعتی و پاتیناژ را نیز داشته باشد. 

اما گاهی به دلایل گوناگونی لازم است که یک پیست یخ، مکان ثابتی نداشته باشد. این نوع از پیست های یخ، با نام پیست های یخی موقت یا mobile ice rinks شناخته می‌شوند. از جمله توانمندی‌های متخصصان شرکت ما، ساخت این نوع از پیست های یخ است. امکان اجرای این پروژه ها در انواع فضاهای سرپوشیده وجود دارد. از جمله این فضاها می‌توان به بخش‌های تجاری، تفریحی، هتل ها، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار و حتی منازل مسکونی اشاره کرد.

امکان سنجی ساخت پیست یخ ثابت و موقت

بررسی و امکان سنجی موقعیت موردنظر شما توسط مهندسین زبده و با تجربه ایرانی و آلمانی صورت می پذیرد. اگر قصد احداث یک پیست یخ به شکل ثابت یا موقت را دارید، باید در نظر داشته باشید که حداقل‌هایی از لحاظ ابعاد فضا برای قرارگیری زیرساخت‌ها و دستگاه‌های خنک کننده وجود دارد. برای اطلاع دقیق‌تر از این جزییات، پیشنهاد میکنیم با مشاورین زبده ما تماس حاصل فرمایید. البته می‌توانید شماره خود را در پایین صفحه برای ما قرار دهید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را ارائه دهیم. 


پیشگامان تجارت و توسعه پایدار نماینده رسمی و انحصاری شرکت ice business آلمان

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.