رونمایی پیست یخ ایران مال ساخت شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار

رونمایی پیست یخ ایران مال ساخت شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار

رونمایی از پیست یخ ایران مال واقع در اتوبان خرازی تهران 

چندین سال تلاش گروه بزرگی از مهندسان، تکنسین ها و ایده پردازان در نهایت منجر به اتفاق ویژه ای شد که پیش از آن در ایران وجود نداشت! پیست یخ ایران مال امروز تنها پیست استاندارد کشور محسوب می‌شود. که علاوه بر رعایت استانداردهای المپیکی، بسیار چشم نواز و زیبا بوده و توجه هر بیننده ای را به خود جلب میکند. 

پیست یخ ایرانمال، قابلیت آن را دارد که میزبان انواع ورزش ها و بازی های مبتنی بر برف و یخ باشد. از جمله این ورزش‌ها میتوان به هاکی روی یخ، پاتیناژ، کرلینگ، کارتینگ یخی و غیره اشاره کرد. 

خالی از لطف نیست بیان بداریم با وجود چنین بستر مناسبی به زودی شاهد درخشش تیم های هاکی روی یخ ایران در سطوح بین المللی خواهیم بود و در آینده نام ایران نیز در لیست کشورهایی قرار خواهد گرفت که در ورزش های مبتنی بر برف و یخ، سرآمد هستند. 

ما در پیشگامان تجارت و توسعه پایدار امیدواریم به زودی در تمامی کلان شهرهای ایران عزیز، شاهد افتتاح فضاهایی این چنین باشیم. باتوجه به قرارگیری ایران در منطقه ای با اقلیم گرم و خشک، قطعا وجود پیست یخ، انرژی و شوق تازه ای به افراد جامعه خواهد داد. 

چنانچه قصد دارید درباره شرایط ساخت چنین مجموعه زیبا و هیجان انگیزی اطلاعات بیشتری کسب کنید، با شماره های درج شده در پایین سایت ارتباط برقرار فرمایید. همچنین میتوانید ما را در شبکه های اجتماعی از جمله لینکدین، آپارات و اینستاگرام دنبال کنید. 

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.