تامین موفق سیلندر های اتیلن اکساید در سال 97

تامین موفق سیلندر های اتیلن اکساید در سال 97

تامین موفق سیلندر های اتیلن اکساید به دست گروه صنعتی پیشگامان تجارت و توسعه پایدار 

اتیلن اکساید یک گاز سمی، بی بو و فرار است. این گاز که با نام اکسیران نیز شناخته می‌شود، در زمینه استریل کردن تجهیزات پزشکی یک بار مصرف کاربرد دارد. به طور مثال کیسه‌های خونی، سر سرنگ های انسولین، کیسه های دیالیز و سایر لوازم حساس مورد استفاده در صنعت پزشکی در حال حاضر در ایران توسط این گاز استریلیزاسیون میشوند. سیلندر های اتیلن اکساید تا سالها به ایران وارد می‌شدند، اما پس از اعمال تحریم ها، این امر متوقف شد. در چنین شرایط حساسی شرکت دانش بنیان پیشگامان تجارت دست به کار شد و با تامین موفق سیلندرهای این گاز، توانست در سال 1397 تامین کننده موفق سازمان های گوناگونی مانند 

  • آوا پزشک
  • صنایع پزشکی فارمد(مدیتکسیس)
  • مبنا تجارت پاسارگارد
  • صنایع پزشکی ورید

 باشد. خرسندیم که در شرایط حساس کنونی و در سال حمایت از کالای ایرانی، از خروج ارز جلوگیری کردیم. 

می‌توایند جهت آشنایی بیشتر با گاز اتیلن اکساید و کاربردهای آن به مقاله ما در همین زمینه مراجعه فرمایید. همچنین درباره این گاز در اینستاگرام پیشگامان تجارت و توسعه پایدار نیز اطلاعات جالبی قرار داده‌ایم. خوشحال خواهیم شد که ما در این شبکه اجتماعی دنبال کنید. 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.