تامین تجهیزات پروژه پالایشگاه گاز بیدبلند

تامین تجهیزات پروژه پالایشگاه گازی بیدبلند

تامین اقلام پالایشگاه گاز بیدبلند

شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار به عنوان تامین کننده تجهیزات پالایشگاه های نفت و گاز، با سابقه بیش از یک دهه، در خدمت افراد فعال در این زمینه است. این تامین تجهیزات می‌تواند در زمینه: برق، مکانیک، انواع فلزات، فولاد و حفاری باشد. در انتهای مقاله تصاویری از تحویل اقلام به پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس را مشاهده می‌فرمایید. 

تامین تجهیزات مکانیکی به عنوان نماینده آلکان ماشین

شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار به عنوان نماینده و همکار رسمی فروش شرکت تولیدی صنعتی آلکان ماشین در طراحی و تولید گیربکس های صنعتی با امکانات گسترده پیشرفته و طراحی و ساخت محرک ماشین آلات و تجهیزات متنوع سنگین و سبک در صنایع مختلف کشور آماده خدمت رسانی به صنایع مختلف می باشد.

تأمین انواع پکیج ها از قبیل:

به اطلاع تمامی افراد فعال در زمینه نفت و گاز می‌رسانیم که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی ما نظیر لینکدین یا اینستاگرام و تماس با متخصصان مجموعه هر روزه از ساعت 9 الی 5 در ارتباط باشند. 

 

 

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.