اولین پیست یخ سیار در یک کشتی کروز

پیست یخ سیار ساخته شده در کشتی کروز

لذت بردن از پیست یخ روی دریا

تصور کنید در حالیکه در یک کشتی بزرگ و زیبا قرار دارید و از منظره اقیانوس لذت میبرید، امکان اسکیت کردن روی پیست یخ هم برای شما فراهم باشد. فوق العاده نیست؟ پیست یخ میتواند به شکل دائمی و ثابت در مکان هایی مانند مراکز تفریحی و تجاری قرار داشته باشد. و یا به شکل mobile و سیار ساخته شود. نمونه ای از پیست یخ ثابت، پیست یخ ایران مال ساخت شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار است که از لحاظ ابعاد همانند آن در خاورمیانه وجود ندارد. اما امروز به سراغ معرفی یک پیست یخ سیار رفته‌ایم. با ما همراه باشید.

اسکیت کردن روی پیست یخ در میان اقیانوس، رویایی که محقق شد

 Mariner of the Seas یک کشتی کروز و عظیم الجثه است که دارای اولین پیست یخ سیار در جهان می‌باشد. این پیست یخ که ابعاد 200 متر مربعی دارد، توسط شرکت آیس بیزینس آلمان در نوامبر 2016 ساخته شده و در تمامی فصول پذیرای مسافران کشتی است. شرکت آلمانی آیس بیزینس آلمان شریک تجاری پیشگامان تجارت و توسعه پایدار است. به همین دلیل ما نیز با افتخار اعلام میداریم که توانایی ساخت پیست های یخ سیار مشابه را در ایران داریم. این امر میتواند فرصت بیزینسی و اقتصادی فوق العاده ای باشد که همانند آن در سراسر جهان بسیار کم است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به شبکه های اجتماعی ما مراجعه فرموده و یا با شماره‌های درج شده در انتهای این صفحه تماس حاصل فرمایید. 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.