اقدامات نهایی درخصوص بازگشایی پیست یخ

حضور مدیرعامل ایس بیزینس در پیست یخ ایران مال

اقدامات نهایی پیش از بازگشایی پیست یخ 

 

در تصویر شاهد حضور مدیرعامل Ice Business و تیم فنی و اجرایی این مجموعه و مدیرعامل پیشگامان تجارت و توسعه پایدار در پروژه پیست هاکی روی یخ ایران مال می‌باشید. بازگشایی پیست یخ ایران مال به زودی اتفاق خواهد افتاد و یکی از آخرین اقدامات لازم در جهت این امر، بازدید مدیرعامل محترم آیس بیزینس از این پروژه عظیم بوده است. این بازدید به منظور بررسی شرایط نهایی جهت راه اندازی انجام شده بود. 

این پیست که در ابعاد استاندارد و با بهره گیری از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا به دست مهندسان ایرانی ساخته شده، در اتوبان خرازی تهران واقع شده است. انتظار می‌رود با توجه به پتانسیل هایی که این مجموعه دارد، پس از افتتاح به یکی از قطب های گردشگری شهر تهران تبدیل شود. تصاویر دیگری را از این بازدید در ادامه مشاهده می‌فرمایید. 

برای مشاهده تصاویر بیشتر به شبکه های اجتماعی ما از جمله لینکدین و اینستاگرام مراجعه بفرمایید. و برای کسب اطلاعات کامل درباره نحوه ساخت پیست یخ ایران مال به این صفحه مراجعه فرمایید. 

حضور مدیر عامل محترم آیس بیزینس در پیست یخ ایران مال
پیش از بازگشایی پیست یخ ایران مال، شاهد حضور مدیرعامل آیس بیزینس در این مجموعه هستیم

 

 

 

 

 

 

 

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.