از ستونهای تخت جمشید تا صنعت ساختمان

پیشگامان تجارت سازنده اولین پیست استاندارد یخ در کشور و دارای توانایی ساخت فضاهای خاص و سرگرمیهای برفی مانند اسپا برف و دهکده برفی میباشد.

به بهانه بیست و چهارمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان 1403، این بهترین فرصت برای سازندگان، مشاوران و پیمانکاران خواهد بود که ضمن ارائه محصولات، و خدمات خود با سایر همکاران خود در این حوزه آشنا شوند. همچنین فرصتی عالی برای کارفرمایان در حوزه های تفریحی، تجاری و ورزشی جهت تکمیل پروژه های خود به منظور ایجاد ارزش افزوده است.

صنعت ساختمان

دیدن بناهای کهن مانند ستونهای عظیم تخت جمشید و سنگهای سنگین اهرام ثلاثه مصر انسان را به فکر فرو میبرد که چگونه ساخته و حمل شده‌اند. جابه‌جایی این اجسام سنگین از گذشته تاکنون تغییرات زیادی کرده ، و برای ساخت این بناها و نبود امکانات ایمنی افراد زیادی زیر این سنگها مدفون شده‌اند.

صنعت حاضر ساختمان

دنیای حال حاضر صنعت ساختمان در حال تغییر است و صرفا به عنوان یک چهاردیواری و سرپناه برای امان ماندن از حیوانات وحشی و برف و باران برای ساکنین دیگر نیست، و در اختیار داشتن امکانات جذاب و منحصر به فرد پروژه را به یک بنای خاص تبدیل میکند. شایان بذکر است که نمایشگاه صنعت ساختمان، به عنوان یکی از نمایشگاه‌های معروف خاورمیانه، محلی خواهد بود که در آن صنایع و متخصصان صنعت ساختمان، متناسب با نیاز و تقاضای بازار، سمت و سوی فعالیت‌ها و نوآوری‌های خود را مشخص خواهند کرد.

مزیت رقابتی پروژه

به منظور ایجاد ارزش افزوده برای خاص و منحصر به فرد کردن پروژه اعم از تجاری،تفریحی یا ورزشی از ایجاد ویژگیهایی جذاب و تکرار نشدنی استفاده میشود تا پروژه جلوه بیشتری نسبت به سایر پروژه‌ها داشته باشد. در گذشته برای ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی برای یک مجتمع مسکونی و یا مجموعه ورزشی، ساختن سونا، استخر و یا جکوزی یک مزیت رقابتی به شمار می‌آمد، و همچنین بسیاری از سازندگان با دیدگاه سنتی ترجیح میدهند با فرمول ساخت قدیمی پیش بروند و در برابر تغییرات مقاومت کنند. ولی امروزه با ظهور مگاپروژه‌هایی نظیر ایرانمال، کارفرما ترجیح میدهد تا با ایجاد مزیت رقابتی در پروژه خود آن را دارای ویژگیهایی کنند تا نمونه‌اش در خاورمیانه تکرار نشده و نگین ارزشمندی را برای بهره‌برداری به ارمغان می‌آورد.

ظهور مگاپروژه‌ها

تا پیش از مگا پروژه ایرانمال، در کشور ما پیست استاندارد یخ وجود نداشت، و با ساخت این پیست و تحویل آن به بهره بردار پروژه، ورزشهای برفی رشد چشمگیری داشته که باعث حیرت و تشویق جهانیان از رشد جوانان هاکی در عرصه بین‌الملل شده است. گروه مهندسی پیشگامان تجارت و توسعه پایدار به خاطر فعال بودن در حوزه تبرید و سرمایش، این پتانسیل را دارد تا برای پروژه‌های شما با ایجاد تغییراتی کوچک در تاسیسات، آن را مجهز به اتاق برف، پیست پاتیناژ، و حتی دهکده برفی با ابعاد بزرگ یا کوچک با حس و حالی کاملا واقعی کرده تا مورد حیرت بازدید کنندگان قرار گیرد.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.