مراحل پایانی آماده سازی پیست یخ ریختن آب برای تشکیل یخ روی پیست

از آخرین مراحل آماده سازی پیست یخ: پاشش آب

 

پس از اینکه تمامی مراحل زیرسازی انجام شد و پکیج های تبریدی به خوبی نصب شدند، زمان آن فرا رسیده است که روی پیست، آب پاشیده شود تا با تشکیل بلورهای یخ، زمین اماده استفاده ورزشی شود. پاشش آب از آخرین مراحل ساخت پیست یخ محسوب میشود. از جمله ورزش ها و تفریحاتی که میتوان روی پیست یخ انجام داد باید به هاکی روی یخ، کرلینگ، کارتینگ روی یخ، اسکیت نمایشی یا پاتیناژ و اسکیت سرعتی اشاره کرد.

بخشی از عملیات پاشش آب را در ادامه مشاهده میفرمایید. سایر مراحل ساخت این پیست، که تنها پیست یخ استاندارد در ایران پس از انقلاب محسوب می‌گردد را در سایر پست های وبلاگ، قابل مشاهده است.

پیست یخ ایران مال در بزرگراه شهید خرازی تهران واقع شده است و در نمونه خود بی نظیر محسوب میشود. امیدواریم به زودی شاهد آن باشیم که تمامی کلان شهرهای ایران عزیزمان شاهد چنین امکانات تفریحات ورزشی هستند.

همچنین با سر زدن به شبکه های اجتماعی ما مانند لینکدین و اینستاگرام میتوانید از آخرین اخبار مربوط به این شرکت مهندسی بازرگانی مطلع شوید. در کانال آپارات پیشگامان تجارت و توسعه پایدار ویدیوهایی از مراحل مختلف ساخت این مجموعه قرار دارد، شما را به تماشای این ویدیوها دعوت می‌کنیم.

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.