هاکی روی یخ و چالشهای اقلیمی

با توجه به موقعیت آب و هوایی، بدیهیست هاکی روی یخ با شــرایط کشور ما هم‌خوانی ندارد، اما سعی شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار بر این بوده تا با تکیه بر دانش و تکنولوژی در فضاهای سرپوشیده، فضایی برای ورزش هاکی روی یخ فراهم سازد. تا بلکه شــهرهای دارای آب و هوای خشــک و کشورهای مشابه نیز از آن بهره‌مند شوند. موضوع قابل توجه اینکه با تغییر خط کشی و نقاشی این مجموعه‌ها میتوان از آن‌ها به عنوان زمینی برای ورزش اســکیت سرعت یا ورزش کرلینگ نیز استفاده کرد.

هاکی روی یخ در آب و هوای گرم و خشک، رویایی که محقق شد!

موقعیت قرار گیری ایران در فلاتی گرم و خشک است. فلذا در اینجا انجام ورزش های برفی مانند هاکی روی یخ میسر نیست. این امر خصوصا برای ساکنین بخش های جنوبی و مرکزی ایران، که اغلب اوقات از بارش برف محروم هستند، همواره رویایی دور از دست بوده است. اما سعی شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار بر این بوده؛ تا با تکیه بر دانش و تکنولوژی در فضاهای سرپوشیده، فضایی برای انجام این نوع از ورزش‌ها فراهم سازد. با دانش و تجربه ای که گروه ما در اختیار دارد، شما در هر فصلی میتوانید از انجام ورزش‌های برفی لذت ببرید. از جمله هکی روی یخ، کرلینگ، پاتیناژ، اسکیت روی یخ سرعتی و …

ظرفیت ساخت پیست هاکی روی یخ در مناطق گرم و خشک

خوشبختانه تکنولوژی سرمایش امروزه به قدری پیشرفت کرده است؛ که در مناطق جغرافیایی با دمای هوای 50 درجه ســانتی‌گراد نیز امکان انجام چنین کاری در مجموعه‌های مســقف وجود دارد. گروه پیشگامان برای شهرهایی که زمستان ندارند، پیشنهاد ویژه ای دارد. ما قادر به ایجاد شــهربازی‌های برفی نیز هستیم. این تفریح حتی در کشــورهای توسعه یافته هم جزو سرگرمی‌های جدید به شمار می‌رود. قطعا وجود چنین مجمو‌عه ای، موجب ایجاد نشاط در افراد شده و ساعات خوشی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد. همچنین باتوجه به اینکه سایر افراد ساکن در خاورمیانه، از نعمت برف محروم هستند؛ وجود چنین مجموعه‌هایی قطعا موجب جذب توریست شده و در نهایت به افزایش درآمد منجر می‌شود. 

تنها پیست یخ استاندارد در ایران

تنها پیست هاکی روی یخ استاندارد در ایران، پیست یخ ایران مال است. باعث افتخار است که توانستیم این مهم را به ثبت برسانیم و با رسانه های زیادی درباره آن صحبت داشته باشیم. از جمله این مصاحبه ها میتوان به ماهنامه دنیای سرمایه گذاری اشاره کرد. جامعه خبری و تحلیلی الف به این گزارش پرداخته است. البته نمونه های دیگری از پیست یخ، در برخی نقاط کشور از جمله مشهد ساخته شد. که پس از مدتی به دلایل متفاوت، متوقف شدند. در حال حاضر پیست ایران مال، تنها پیست پاتیناژ استاندارد در خاورمیانه محسوب می‌گردد.

 

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.