دهکده برفی

پیشگامان تجارت و توسعه پایدار ارائه دهنده خدمات ساخت دهکده برفی در ایران

ساخت دهکده برفی، میسر شدن رویای کودکی

به لذتی که تماشای یک گوی برفی با یک کلبه چوبی میان آن دارد، بیاندیشید. تقریبا همه ما در کودکی صاحب چنین گویی بوده‌ایم. اما تصور کنید که امروزه می‌توانید همان فضای رویایی را در ابعاد بزرگ و به شکل حقیقی داشته باشید. شگفت انگیز نیست؟ تصور حضور در یک دهکده برفی حقیقتا که زیباست. 

مدتی است که ساخت فضاهای تفریحی و سرگرمی با زیر ساخت برف و یخ، به طور مصنوعی، در سراسر جهان رونق گرفته است. علت این امر علاوه بر ایجاد فضای فرح بخش و پرنشاط برای افراد جامعه، جذب توریست نیز هست که به اقتصاد پایدار می‌انجامد. وجود چنین فضاهایی در اماکن عمومی یک مزیت رقابتی بزرگ محسوب میشود. مراکز خرید، پاساژها، مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی از جمله مکان‌هایی هستند که می‌توانند از این مزیت بهره ببرند. 

دهکده برفی در ایران، امکان پذیر یا خیال؟!

پیش‌تر هم اشاره کرده‌ایم که محل قرارگیری کشور ایران سبب شده، بخش بزرگی از ساکنان آن از دیدن برف و تجربه سرما و زمستان محروم باشند. همین امر، وجود یک دهکده برفی در ایران را بیش از پیش جذاب می‌نماید. پیشگامان تجارت و توسعه پایدار با همکاری شرکت‌های صاحب تکنولوزی و دانش صنعت تبرید امکان اجرای چنین پروژه‌هایی را از صفر تا صد و به صورت کلید در دست در اختیار دارد. در انجام چنین پروژه‌هایی حتما از کمک گروه معماران و متخصصین محیط‌ های تفریحی و سرگرمی بهره برده می‌شود، تا خروجی به بهترین شکل ممکن باشد. 

باتوجه به تلاش‌هایی که در چند سال اخیر به منظور ارتقا جایگاه کشورمان در صنعت توریسم شده است، ساخت چنین فضاهایی قطعا یک راهکار ویژه و خلاقانه می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی ما یا شماره‌های تماس مجموعه، با ما در ارتباط باشید. 

 

 

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.