عملیات بتن ریزی پیست یخ ایران مال در یک نگاه

بتن ریزی پیست یخ ایران مال

عملیات بتن ریزی پیست یخ ایران مال در یک نگاه

ساخت یک پیست یخی خصوصا در شرایط آب و هوایی ایران، کار دشواری است. همچنین پیش بینی مراحل ساخت این پیست، محاسبات دقیقی را طلب می‌کند. یکی از مهم ترین و حساس ترین مراحل در ساخت یک پیست یخی، بتن ریزی است. بتن ریزی در چنین ابعادی کاری به شدت مهندسی شده است که نیاز به حساسیت های فراوان دارد. و ما مفتخریم اعلام بداریم که توانستیم برای اولین بار در کشور یک عملیات بتن ریزی یکپارچه به مساحت 1800 متر مربع را انجام دهیم. این عملیات بدون درز انقطاع و بدون قطع سرد انجام شد. ضخامت این بتن ریزی حدود ۱۰سانتیمتر بود. که بدون هیچگونه میکروترک انجام شد. 

شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار، برای اولین بار در تاریخ ایران پس از انقلاب، موفق به ساخت یک پیست هاکی روی یخ شد. این پیست با بهره‌گیری از برترین تکنولوژی روز دنیا و در ابعاد استاندارد المپیکی در ایران مال به بهره برداری رسیده است. همچنین جالب است بدانید که این پیست می‌تواند میزبان انواع بازی‌ها و ورزش‌های برفی باشد. اعم از اسکیت روی یخ یا پاتیناژ، کرلینگ و اسکیت سرعتی و نمایشی 

پیشنهاد می‌کنیم برای دیدن این ویدیو و مشاهده سایر مراحل ساخت این پیست زیبا به کانال آپارات این مجموعه سر زده. و لطفا نظرات خود را بیان فرمایید.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.