سیلندرهای سلامتی در نمایشگاه ریاض

تجهیزات یکبارمصرف پزشکی حساس به حرارت اشتعال زا هستن و بهترین راه استریل با گاز اتیلن اکساید است، شرکت پیشگامان تجارت سازنده سیلندر نگهدارنده این گاز است.

نمایشگاه سلامتی جهانی امسال در عربستان، شهر ریاض برگزار میگردد. همانطور که میدانیم، لازمه فعالیتهای روزمره انسان، داشتن پارامترهای سلامتی و داشتن بدنی سالم است. یکی از مهمترین عوامل انتقال بیماری ها در ما انسانها وجود ویروس و میکروب‌ها در سطوح است. یکی از راه‌های استریل استفاده از گاز اتیلن اکساید است.
که این مسئله در حوزه صنعت سلامت و علم پزشکی اهمیت بیشتری پیدا میکند . چرا که بیماران نیاز به استفاده از تجهیزات یکبار مصرف پزشکی استریل را دارند و حضور هرگونه میکروب ، امکان ایجاد عفونت های خطرناک را بالا می‌برد و جان بیمار به خطر می‌افتد.

از بین بردن آلودگی های میکروبی در تجهیزات پزشکی

استفاده از گاز های استریل، مواد شیمیایی، اشعه گاما و حرارت روشهایی تاثیرگذار برای حذف باکتری و میکروبها از سطوح است.

استریل تجهیزات اشتعال‌زا

انتخاب روش و فرایند استریلیزاسیون به نوع مواد و تجهیزات و محدودیت های موجود بستگی دارد. بعنوان مثال، برای سطوح پارچه‌ای و پلاستیکی که قابلیت استریل با حرارت را نداشته و آسیب پذیر هستند استریل این تجهیزات نباید با حرارت انجام گرفته و بهترین و ایمن‌ترین گزینه استریل با گاز اتیلن اکساید است.

سیلندرهای تحت فشار از جنس فولاد زنگ نزن

ویژگی بارز سیلندرهای ساخت گروه مهندسی پیشگامان تجارت و توسعه پایدار انجام تست‌های مخرب و غیر مخرب بسیار جهت اطمینان هرچه بیشتر از ساخت آنها میباشد که زیر نظر کارشناسان و متخصصین شرکت های بازرسی و شرکت پتروشیمی شازند، بعنوان تنها متولی شارژ این گاز در کشور، انجام می‌پذیرد.
همچنین شیرآلات این سیلندر ها، از یکی از معتبر ترین شرکت های اروپایی فعال در زمینه تهیه و تولید تجهیزات مرتبط با گازهای صنعتی یعنی شرکت روتارکس تأمین می‌شود که از درجه بالایی از کنترل کیفی مواد و تجهیزات در این صنعت برخوردار بوده و تخصص آن در گازهای سمی، حساس و خطرناک و بویژه کار در فشار های بالا میباشد.

ساخت سیلندر اتیلن اکساید

پیشگامان تجارت ، تنها سازنده سیلندر نگهدارنده گاز اتیلن اکساید در یک دهه اخیر در کشور است. لطفا برای سفارش و یا کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.