گردشگری با پیست یخ ایرانمال

گردشگر دسته بندی مختلفی دارد و یکی از آنها توریست درمانی است که برای معالجه به کشور می‌آیند، و نوع دیگر آن گردشگر تفریحی است، به بهانه همین موضوع به دبی میرویم تا به نمایشگاه گردشگری بپردازیم.

شما چقدر در زندگی اهل سفر هستید؟
به بهانه همین موضوع به کنفرانس بین‌المللی فعالیتهای گردشگری مذهبی و پایداری در دبی میرویم.
امارات کشوری است که با وجود نداشتن مکانهای تاریخی ، در جذب گردشگر از کشور های جهان نسبت به کشور ما که مملو از اماکن تاریخی و سیاحتی است ، با اختلاف بسیار پیشتاز است. همچنین جالب است بدانید طی ۹ ماه نخست سال ۲۰۲۳ شمار گردشگران خارجی واردشده به کشور ترکیه به حدود ۳۹.۲ میلیون نفر رسید که از این رقم ۱.۹ میلیون نفر به مسافران ایرانی اختصاص دارد.

گردشگری ایران و امارات

کشور به روز و مدرن حاشیه خلیج فارس در سال ۲۰۲۳ چیزی نزدیک به ۱۷ میلیون گردشگر را به خود اختصاص داده که در مقایسه با کشور ما بنا به گفته خبرگزاری مهر در همان سال عدد ۶ میلیون نفر را به خود اختصاص دادیم.

سهم ۶ درصدی

کشور ما به نسبت کل خاورمیانه، ۶ درصد سهم از گردشگر را به خود اختصاص داده است.

رتبه گردشگری ایران

در میان ۱۱۹ کشور جهان، ایران رتبه ۷۳ را به خود اختصاص داده است.

گردشگری در ایران

گردشگر یا توریست به شخصی گفته میشود که یک شب را در محلی بماند و به مدت کمتر از یک سال را در محلی به جز شهر و دیار خودش باشد و هدفش کسب درآمد نباشد.

انواع گردشگری

گردشگران به چند دسته تقسیم میشوند.

1:گردشگری تجاری: افرادی که به قصد تجارت وارد کشور میشوند.
2:گردشگری تفریحی: افرادی که برای سیاحت وارد کشور میشوند.

3:گردشگری درمانی: گردشگران عراقی ، ۵۵درصد از کل گردشگران کشور را در سال ۲۰۲۲ به خود اختصاص داده اند ، که برای معالجه به کشور مراجعه میکنند.

افزایش گردشگری با ایران مال

یکی از اماکن گردشگری در کشور ما که قابلیت جذب توریست تفریحی را دارد بازار بزرگ ایران یا همون ایران مال هست.
تو اقلیم خشکی که معمولا از نعمت بارش برف در طول فصل سرما معمولا محروم است، پیست یخ ایرانمال یکی از جذاب ترین بخش های این مجموعه برای گردشگرن میباشد. این مکان همچنین محلی برای تمرین ورزشهای یخی مانند هاکی ، کرلینگ و اسکیت نمایشی میباشد.

ساخت پیست هاکی روی یخ

پیشگامان تجارت و توسعه پایدار اولین سازنده پیست یخ استاندارد در ایران بوده که دو دهه در صنعت سرمایشی و تبرید فعال است و توانایی ساخت پیستهای یخ، دهکده برفی و اتاق برف به جهت ایجاد ارزش افزوده را دارد. لطفا با ما در تماس باشید.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.