بیست و سومین نمایشگاه سرمایش و سیستمهای مطبوع

پیشگامان تجارت به عنوان تنها نماینده رسمی شرکت آرانر در ایران در زمینه تجهیزات خنک کننده منطقهای که مصرف برق را کاهش و توان را افزایش میدهد میباشد.

چنانچه از خوانندگان مطالب پیشین وبلاگ ما باشید در مورد چرخه سیکل تبرید آشنا هستید و میدانید این فرآیند شامل چهار بخش اواپراتور(Evaporator)، شیر انبساط (Throttle valve)، کمپرسور(Compressor) و کندانسور(Condenser) میباشد و درباره آنها توضیحات مفصلی داده شد‌. همانطور که پیشتر در مورد فناوری آرانر در پستهای پیشین پرداختیم، برای کارفرمایان دوراندیش که به دنبال افزایش بهره وری و کاهش هزینه های برق میباشند، مناسب ترین فناوری جهت خنک سازی فضای مجتمع مسکونی، تفریحی، تجاری، کارگاه صنعتی، و یا هر فضایی که نیازمند خنک‌سازی باشد، فناوری خنک کننده منطقه ای (District cooling) استفاده می‌شود.

استفاده از خنک کننده منطقه ای

در کشور ایران در اکثر شهرها به علت قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی گرم و خشک برای خنک شدن نیاز به تجهیزات خنک کننده میباشد، که به جای استفاده از چندین کمپرسور و چیلر و تجهیزات برودتی، استفاده از یک واحد چیلر و فناوری خنک کننده منطقه‌ای برای پائین آوردن دمای هوا، میتواند مقرون به صرفه تر بوده و مزایای بسیاری داشته باشد.

از جمله مزایای سرمایش منطقه ای می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

-بهره وری انرژی

سیستم‌های خنک‌کننده منطقه‌ای برای بهره‌وری بالا طراحی شده‌اند، زیرا باعث صرفه‌جویی در مقیاس و بهبود بهینه‌سازی سیستم می‌شود.

-صرفه جویی در هزینه

خنک‌سازی منطقه‌ای به‌طور بالقوه می‌تواند هزینه‌های خنک‌کننده را به دلیل متمرکز بودن تجهیزات عملیات کاهش دهد، که می‌تواند منجر به کاهش هزینه‌های نگهداری شود.

-قابلیت اطمینان

سیستم‌های خنک کننده منطقه ای اغلب قابلیت اطمینان بالاتری در مقایسه با سیستم های خنک کننده سنتی و معمولی ارائه می‌دهند.

پیشگامان تجارت و توسعه پایدار با دو دهه تجربه در زمینه تجهیزات تبرید و سرمایشی فعالیت دارد و آماده همکاری با کارفرمایان مرتبط میباشد، بی صبرانه منتظر دریافت پیام های شما برای مشاوره و خرید این راهکار اقتصادی و کم مصرف می‌باشیم.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.