برف در پروژه‌های خاص می‌بارد

پیشگامان تجارت و توسعه پایدار سازنده پیست یخ ایرانمال و همچنین پروژه های بر پایه برف و یخ در فضاهای خاص تفریحی ورزشی مانند اسپا برف و دهکده برفی و همچنین ورزشهای میباشد.

به بهانه نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی،حمام،سونا،استخر در استان قزوین به اهمیت تجهیزات سونا، استخر و اسپا میپردازیم.

برف در فضاهای خاص

با توجه به اینکه فعالیت اصلی شرکت پیشگامان تجارت که در حوزه تجهیزات سرمایشی میباشد، برای بسیاری از کارفرمایان، در اختیار داشتن تجهیزات رفاهی خاص از اولویت ویژه‌ای برخوردار است، از همین رو با ادغام فناوری سرمایشی در تاسیسات یک مرکز تجاری، ورزشی میتوان این امکان را فراهم کرد تا سونای برف یا فضای سرگرمی از جنس ورزشهای زمستانی و ساخت شهربازی های برفی به مزیت رقابتی آن پروژه تبدیل شود، ساخت پیست یخ ایرانمال نمونه‌ای از فعالیتهای ما در گروه مهندسی پیشگامان تجارت و توسعه پایدار در همین حوزه میباشد.

شرایط آب و هوایی کشور

در کشور ما که در آب و هوای خشک قرار گرفته است ساخت پروژه های برپایه برف و یخ می‌تواند بسیارجذاب باشد.

مزیتی رقابتی در پروژه‌ های تفریحی،ورزشی، تجاری

در پروژه های تجاری، تفریحی و ورزشی، داشتن امکانات خاص مانند سونا و یا اسپا برف برای آن پروژه ارزش افزوده ایجاد میکند تا به نسبت بقیه پروژه ها دارای مزیتی رقابتی شود.

سازنده پروژه های خاص

لطفا به جهت مشاوره و هرگونه سوال در خصوص ساخت چنین پروژه هایی با ما در ارتباط باشید.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.