ورزش‌های زمستانی در هاربین

نهمین دوره ورزش‌های زمستانی به میزبانی چین در شهر هاربین در سال 2025برگزار میشود.

با پیش رو بودن نهمین دوره ورزش‌های زمستانی که در شهر هاربین چین از تاریخ ۱۴ بهمن ۱۴۰۳ آغاز می‌شود، بهترین فرصت برای دختران و پسران هاکی کشور جهت روبرو شدن با قدرتهای آسیایی میباشد تا توانایی‌های خود را محک بزنند.

امکانات هاکی کشور

با توجه به اینکه تنها محل استاندارد برای تمرین تیم‌های ملی، پیست یخ ایران‌مال می‌باشد، با پیش رو بودن ورزش‌های زمستانی در هاربین، آقای کاوه صدقی رییس فدراسیون هاکی در مصاحبه اخیر خود بیان داشتند که ما در کشور به زیرساختهای این ورزش نیاز اساسی داریم، هاکی روی یخ ، رشته نوپایی در ایران است اما با حمایت ها و برنامه های ویژه این انجمن که شاهد آن هستیم امروز استعدادهای زیادی را در همین مدت کوتاه در این ورزش شاهد میباشیم. انجمن هاکی روی یخ ایران بودجه‌ای به صورت مستقل ندارد. همچنین در ادامه صحبتها ایشان فرمودند: امیدوارم ایران در آینده، دارای یک استادیوم ورزش های یخی شود و با روی کار آمدن دولت جدید امیدواریم زمین‌های یخ بیشتری با توجه به طرح آمایش سرزمینی در کشور داشته باشیم. شایان ذکر است، پیست یخ ایران مال در سال ۱۳۹۸ توسط مجموعه پیشگامان تجارت و توسعه پایدار ساخته و تحویل به بهره‌بردار حال حاضر این مجموعه شد.

هاربین چین

نهمین دوره ورزشهای زمستانی آسیایی، امسال در چین برگزار می‌شود؛ در شمالی‌ترین شهر آن یعنی هاربین. در این شهر به مساحت 82 هکتار یک شهر ورزشی ساخته شده که انحصارا به ورزش‌های زمستانی امسال اختصاص دارد. بازی‌های زمستانی آسیایی با چندین رویداد ورزشی از ۷ تا ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ در هاربین چین برگزار می‌شود. برای دختران و پسران هاکی تیم ملی کشورمان موفقیت آرزومندیم و امیدواریم در رقابت‌های پیش‌رو خوش بدرخشند.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.