دانش بنیان و فراتر از آن!

سال دانش بنیان و تولید

سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین

در راستای ورود به قرن جدید و نامگذاری سال 1401 با نام سال “تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین” بر آن شدیم که علاوه بر توضیحی اجمالی درباره ماهیت دانش بنیان بودن، شاخه های فعالیت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار را به شکل کامل و دقیق برای شما عزیزان همراه توضیح داده تا بهتر دریابید به چه دلیل این مجموعه دانش بنیان محسوب می‌شود. با ما همراه باشید.

یکه تاز تولید سیلندرهای نگهدارنده گاز اتیلن اکساید

پیش‌تر در مقالات گوناگون به دلایل اهمیت گاز سمی اتیلن اکساید پرداخته ایم که میتوانید از طریق این لینک به یکی از مقالات دسترسی داشته باشید. هر عرضه ای در بازار بر اساس تقاضای مصرف کننده شکل می‌گیرد و با توجه به وجود تحریم های اعمال شده علیه ایران و همچنین نیاز صنعت پزشکی به وجود این گاز، برای انجام مسائل مربوط به استریلیزاسیون، بر آن شدیم تا با تکیه بر دانش مهندسی خود، سیلندرهای استانداردی را تولید نماییم که در حال حاضر مورد استفاده سازمان های به نامی از جمله آوا پزشک، صفا طب و سها است. لوح های تقدیر دریافتی از این سازمان ها را در این لینک میتوانید مشاهده فرمایید.
این ابتکار عمل که بر پایه دانش مهندسین مجموعه بود، بهترین پاسخ به نیاز بازار محسوب شده و سبب شد شرکت پیشگامان تجارت در زمره شرکت های دانش بنیان قرار بگیرد.
اما شرکت های دانش بنیان دقیقا چه تفاوتی با سایر شرکت ها دارند؟ در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد.

شرکت های دانش بنیان
شرکت های دانش بنیان آینده ساز خواهند بود

 

شرح تفاوت شرکت های دانش بنیان با سایر شرکت ها

از جمله مهم ترین رسالت‌های این نوع از شرکت‌ها، تولید و توسعه محصولات جدید بر پایه دانش و تجربه و بر اساس نیاز مصرف کنندگان است. این نوع از سازمان ها اغلب بر پایه دانش روز دنیا اقدام کرده و تکنولوژی های نوین را ترویج میدهند. به طور مثال پیست یخ ایران مال که امروزه به محل اصلی تمرینات و بازی های تیم ملی هاکی روی یخ کشور تبدیل شده است، از تجهیزاتی برخوردار است که در منطقه کم نظیر بوده و به جرئت می‌توان گفت با این کیفیت اجرا نشده است. این دستاورد بزرگ سبب شد نام ایران برای اولین بار پس از یک قرن در محافل جهانی رشته هاکی روی یخ بر سر زبانها بیفتد و موفق شویم در مسابقات بین المللی حضور پیدا کنیم.
شرح این موفقیت را در آپارات ما، از زبان آقای هوشیدری، کاپیتان تیم ملی هاکی روی یخ ایران، بشنوید.
یکی از تفاوت های اصلی شرکت‌های دانش بنیان در پیش رو بودن و خلاقیت آنهاست، که این امر در کارنامه درخشان شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار به خوبی دیده می‌شود.

دانش بنیان و فراتر از آن!

البته که تمامی فعالیت های این مجموعه، خلاصه بر موارد ذکر شده نیست. به طور مثال باتوجه به تمرکز این مجموعه روی صنایع سرمایشی و تبرید، ما توانایی اجرای خدمات نگهداری با تکنیک های روز دنیا.سیستم های CM، را نیز دارا می‌باشیم، در حساب لینکدین ما به طور منظم و هفتگی اطلاعات جالبی درباره توانایی‌های این مجموعه مهندسی بازرگانی منتشر می‌شود، که مطالعه آن خالی از لطف نخواهد بود، ما را در این شبکه اجتماعی دنبال کنید.

 

 

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.