هاکی روی یخ، تجربه زمستان در اوج گرما

پیست هاکی روی یخ یعنی تجربه زمستان در گرمای تهران

هاکی روی یخ، تجربه زمستان در اوج گرما

برف بازی در فصل زمستان یک تفریح هیجان انگیز است. اقلیم‌های خشک در زمستان از برف محرومند و حجم برف در آنها بسیار کم است. به همین دلیل استفاده از تفریحات برفی، در این شرایط لذت و هیجان بیشتری دارد. امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی، امکان ایجاد دهکده‌های برفی که لذت تجربه یک زمستان واقعی را در مناطق خشک و گرمسیر از جمله ایران فراهم می‌کند وجود دارد. طراحی و ساخت پروژه‌هایی مانند پیست هاکی، موجب شور و هیجان عمومی جامعه می‌شود. همچنین موجبات ارتقای سطح زندگی مردم را نیز فراهم می‌کند. این مهم، از طریق ایجاد سرگرمی‌های سالم و هیجان‌انگیز ایجاد می‌شود. به‌ویژه برای نسل جوان که اکثریت جامعه را تشکیل می‌دهند، هاکی روی یخ، یک تفریح جدید و جذاب محسوب می‌گردد. 

ساخت پیست هاکی روی یخ در چه فضاهایی امکان پذیر است؟

همانطور که در اینستاگرام مجموعه پیشگامان تجارت و توسعه پایدار، ذکر کردیم، وجود یک پیست اسکیت روی یخ که البته می‌تواند کاربری های گوناگون داشته باشد. باعث جذب توریست و بازدیدکننده شده و به مجموعه تجاری شما اعتباری دوچندان می‌بخشد. گروه مهندسی ما، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های ذکر شده در پایین صفحه، در ارتباط باشید.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.