فواید بازی هاکی روی یخ

فواید بازی هاکی روی یخ

ورزش هاکی روی یخ، جدا از جنبه سرگرمی و ورزشی آن، فواید بسیار زیادی از جمله ذهنی، اجتماعی و فیزیکی را برای کودکان و بزرگسالان به همراه دارد. درس ها و مزایایی که در کنار تناسب اندام به زندگی اجتماعی افراد کمک بسیار زیادی می کند. در این مقاله تعدادی از فواید بازی هاکی روی یخ را معرفی می کنیم.

 

فواید بازی هاکی روی یخ:

یک تمرین و ورزش عالی است.
هاکی روی یخ، یک ورزش کاردیو است و هنگامی که شما اسکیت می کنید یا در حال دویدن هستید، بدن شما کالری می سوزاند.
به دلیل ماهیت شروع – توقف بازی که در آن دویدن و فعالیت زیاد در کنار استراحت و ریکاوری های کوتاه است، بیشتر می توان از ویژگی کاردیو این ورزش بهره برد.

 

قدرت عضلانی را بالا می برد

هاکی روی یخ به عنوان یک ورزش قدرتی نیز شناخته می شود و به همین خاطر باعث بهبود عضلات مرکزی بدن و ساق پا می شود.

 

آیا هاکی روی یخ برای تناسب اندام مناسب است؟

هاکی یک ورزش اینتروال با شدت بالاست. این ورزش یک راه بسیار عالی برای عضله سازی و چربی سوزی است. حتی زمانی که در حال استراحت بین بازی ها هستید، بدن شما به سوزاندن کالری ادامه می دهد.

 

آیا بازی هاکی برای کودکان مناسب است؟

ورزش هاکی، یکی از بهترین ورزش ها برای کودکان است. هاکی به افزایش تعادل و هماهنگی بین اعضای بدن کمک بسیار زیادی می کند و با این ورزش شما می توانید هماهنگی بین دست و چشم خود را تقویت کنید.
هاکی به کودکان، مهارت های کار گروهی و اجتماعی را نیز آموزش می دهد و به آنها کمک می کند که شناخت بهتری از خودشان پیدا کنند و و نحوه عملکرد در محیط گروهی را نیز می آموزند.

 

هاکی برای کودکان

 

کودکان در هاکی روی یخ، موضوعات زیادی را درباره زندگی می آموزند، آنها مسئولیت پذیری، کار گروهی و احترام به یکدیگر در هر شرایطی را در این ورزش یاد می گیرند.

 

پیشگامان تجارت سازنده پیست یخ ایرانمال

پیست یخ ایرانمال، اولین و تنها پیست یخ استاندارد در ایران است که توسط مهندسین و متخصصین شرکت پیشگامان تجارت و توسعه پایدار در طول سه سال ساخته شد.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.