از سفارش تا تحویل تجهیزات

تامین و خرید تجهیزات فنی مهندسی از منابع معتبر

انجام طراحی و تامین تجهیزات و اجرای پروژه به صورت EPC باعث میشود تا پیمانکار از مهندسی، طراحی و تهیه تدارکات تا ساخت پروژه را صفر تا صد انجام دهد. با انجام این تصمیم، کارفرما بخش زیادی از انرژی خود را میتوانید به انجام سایر کارهای خود بپردازد، و بدین گونه پیمانکار پروژه میتواند تمامی مراحل انجام پروزه به دست گیرد و آن را به جلو پیش ببرد.

چرا EPC ؟

کارفرمایان می‌توانند جهت سهولت در انجام پروژه، قراردادهایی با شرکت‌های پیمانکاری منعقد کنند و تمامی مراحل ساخت یک پروژه را به پیمانکار بسپارند. از آنجایی که تمامی مسئولیت‌ها بر دوش پیمانکار است، کارفرما هیچ مسئولیتی ندارد و می‌تواند با خاطر راحت به سایر کارهایش بپردازد. مسئولیت های مدیریت اجرا و کنترل کیفی پروژه به عهده پیمانکار می‌باشد. با شامل بودن سه بخش مهم در این نوع قرارداد که دربرگیرنده سه بخش مهم، مهندسی، تدارکات و ساخت میباشد، این تصمیم گیری باری مهم از دوش کارفرما برداشته و اقدام و عمل را به عهده پیمانکار واگذار نموده تا کار با اطمینان حاصله پیش برود.

قسمتهای خدمات تامین تجهیزات

دسترسی به منابع مطمئن و اصلی، یکی از مهم ترین بخش های تامین تجهیزات برای صنایع است. زیرا اگر از منابع نامعتبر تهیه شود باعث بروز اشکال در کل پروژه و خسارتهای جبران ناپذیر میگردد.

خواسته کارفرما

شناسایی خواسته های کارفرما و یافتن بهترین گزینه از میان گزینه های مختلف، میتواند کلیدی برای گشودن درهای تجارت و اتصال آن به صنعت مورد نظر باشد. مذاکره با شرکت سازنده در مورد قیمت نهایی و چانه زنی میتواند نقش بسزایی در درک نیازهای دو طرف داشته و یکدیگر را از خواسته های مورد نظر آگاه کند. شرکت مهندسی پیشگامان تجارت و توسعه پایدار با در اختیار داشتن کادری مجرب و دسترسی به دانش روز دنیا، تهیه و تامین تجهیزات و ملزومات صنایع پتروشیمی،نفت و گاز و زیرساخت را انجام میدهد.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.