با اتاق برف آشنا هستید؟!

اتاق برف

با اتاق برف تا چه اندازه آشنایی دارید؟ تصور شما از این اتاق چیست؟

برف برای ما پایتخت نشینان، رویداد نادر و خوشحال کننده ای است که در طول یک سال، کمتر از انگشتان دست پیش می‌آید. البته این روزها تغییرات اقلیمی و گرم شدن کره زمین سبب شده تقریبا بیشتر جاهای دنیا از تجربه سرما و برف محروم باشند. حال تصور کنید هر زمان و در هر فصلی که بخواهید، بتوانید به یک اتاق پر از برف طبیعی دسترسی داشته باشید. اما این بار لازم نیست پالتو و شالگردن به تن کنید!
بله درست متوجه شدید، شما در اتاق برف، سرما را به شکل آزار دهنده و سوزناک تجربه نخواهید کرد. با وجود اینکه دمای این محیط اصولا بین سه تا پنج درجه زیرصفر است، امکان سرماخوردن نیز در آن وجود ندارد. چراکه بدن ما کم کم به دمای پایین واکنش داده و خود را با آن منطبق می‌سازد.

این تطابق بدن با هوای سرد، نیاز به انرژی بالایی دارد که این انرژی بالا از طریق چربی سوزی ایجاد میشود. بنابراین با قرارگیری در اتاق برف؛ علاوه بر تجربه هوای مطبوع برفی، به چربی سوزی نیز دست پیدا می‌کنید.

دیگر ویژگی‌های اتاق برفی

ویژگی های اتاق های برفی محدود به همین نمی‌شوند. بدن ما پس از مواجهه با هوای سرد، خود را در شرایط اضطراری احساس میکند. بنابراین گردش خون را افزایش میدهد تا بتواند تمام ارگان ها را گرم نگه دارد. این امر سبب کاهش درد در مناطقی میشود که عضلات گرفته‌ای دارند. بهبود گردش خون، بالا رفتن سیستم ایمنی و کاهش چین و چروک پوست، تنها بخش هایی از مزایای استفاده از اتاق برف هستند.

نمونه‌ای از اتاق برف
نمونه‌ای از اتاق برف در یک اسپا

امروزه باشگاه‎‌های ورزشی درجه یک سراسر جهان، به دلیل وجود همین کاربردهای مثبت، از اتاق برف استفاده می‌کنند. در گذشته برای خنک کردن بدن، پس از استفاده از سونای خشک یا سونای بخار به حوضچه آب سرد میرفتند، مواجهه ناگهانی بدن با آب سرد، نه تنها مفید نبوده بلکه گاهی سبب ایست قلبی نیز میشد. امروزه متخصصان، اتاق برفی را جایگزین بسیار سالمی برای حوضچه های آب سرد می دانند.

تجربه برف واقعی در این مکان

شاید برایتان جالب باشد که بدانید میتوان در این محیط به برف واقعی دسترسی داشت. برفی که در این اتاق‌ها مشاهده و لمس میشود، عاری از هرگونه مواد شیمیایی بوده و صرفا قطرات آبی است که با کمک تکنولوژی های پیچیده به شکل یخ زده درآمده است. پیشگامان تجارت و توسعه پایدار به عنوان تنها سازنده پیست یخ در ابعاد استاندارد در ایران پس از انقلاب، آمادگی خود را برای ساخت اتاق برف در تمامی ابعاد و در محیط های گوناگون اعلام می‌دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به شبکه های اجتماعی ما مراجعه کرده یا با شماره تلفن درج شده در پایین سایت، تماس حاصل فرمایید. مشتاق پاسخگویی به سوالات احتمالی شما در زمینه ساخت اتاق برف هستیم.

درباره ما

شرکت پیشگامان ماموریت دارد تا با بهره گیری و آموزش نیروهای فنی و مهندسی کار آمد و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بکارگیری آنان در واحدهای مختلف اعم از بازاریابی و فروش ، بازرگانی و مهندسی ، ضمن ترجمه صحیح نیازمندی های صنعت جهت ارائه به شرکت های معتبر خارجی ، مشاور قابل اعتمادی برای صنعت کشور جهت تهیه و تامین و انتخاب بهترین گزینه ها جهت حل مشکلات و محدودیت ها در نتیجه افزایش بهره وری واحدهای متقاضی گردد.

آخرین مقالات

This site is registered on wpml.org as a development site.